Simu Una Famiglia

DINGZHOU BEST HARDWARE CO., LTD. Investitore Cinese in Etiopia hà donatu 50000 maschere è 5000 vestiti di prutezzione à l'Administrazione Cittadina di Addis Abeba è à altri organi di u guvernu etiopianu.

Durante a ceremonia di donazione, a manghjatoghja di a sucietà Guang Xue hà trasmessu stu missaghju à u populu etiope

1. Simu una famiglia

I Cinesi è l'Etiopi sò una famiglia, ci sustenemu per salvà i nostri paesi in i tempi duri. Tutti l'Etiopi sò una famiglia, Unemu Inseme per salvà u nostru populu in u disastru chì vene.

2. Breve esperienza cinese per cuntrullà a malattia:

A. ISOLAMENTU IN CASA

Suggerimentu 1: ancu noi ùn pudemu micca chjude a nostra cità, ma pudemu fà l'isulamentu di casa u più prestu pussibule. pudemu aduprà a classe di a scola per accoglie e persone senza casa.

B.UNITÀ & SUPPORTU

Suggerimentu 2: Tuttu u mondu face una donazione per cumprà u cibu è a moquette. I duttori di altre cità veneranu à sustene Addis Abeba durante u tempu di scoppiu rapidu.

Cunclusione

L'ISOLAMENTU DI CASA hè l'unicu modu per salvà a nostra famiglia !! L'UNITÀ hè l'unicu modu per salvà u nostru paese !!

Dopu avemu passatu u disastru, truveremu: Ùn importa u culore, ùn importa u gruppu, ùn importa micca i partiti, dopu avemu unitu inseme per luttà contr'à e cuntrullà a malattia, se continuemu à travaglià inseme cum'è una famiglia, allora noi passerà tuttu l'ostaculu.

e d


Tempu di posta: Apr-22-2020