Processu di disegnu di filu di ferru

Disegnu à filu di metallu, u disegnu hè un prucessu di furmazione di metallo. Usava per riduce a sezione trasversale (diametru di u filu / spessore di a zona è aumentà a lunghezza. Stu prucessu hè legatu à a forza di trazione, chì a distingue da altri prucessi di furmazione di metalli (cum'è estrusione, fucinatura, ecc.).

In questu prucessu, un pezzu di travagliu cù una grande sezione trasversale hè forzatu attraversu un stampu cù una apertura più chjuca, paragunatu à a zona di sezione trasversale di u pezzu. Questu deformerà plasticamente u pezzu da travagliu riducendu a so area di sezione trasversale è aumentendu a so lunghezza. Stu prucessu hè adupratu per fabricà fili, verghe, tubi, ecc.

iron wire drawing process

 

In u filu di filu, ci hè un foru in u centru di a matrice affusolata, è l'angulu inclusu di u conu di a materia prima (Q195) hè tenutu trà 8 è 24 °. Quandu u materiale hè tiratu attraversu u conu, u diametru di u materiale diminuisce gradualmente. Questu porta ancu à a deformazione plastica di u materiale. A causa di u filu di filu, a lunghezza di u materiale hè significativamente aumentata.

Materia prima: filu d'acciaiu à bassu carbonu Q195. Senza zincu. Diverse materie prime includenu SAE1008 è cusì.

Raw material for iron wire

2. A macchina di filu:

U diametru di u filu: 6.5mm-5.8mm (prima volta) -5.2mm / 5.0mm (seconda volta) -4.7mm (terza volta) -4.2mm (quartu tempu) -3.7mm (quinta volta) -3.2mm-2.8mm -2,4 mm-2,2 mm-2,0 mm

Materia prima:

A materia prima in u campu di ghjocu, è hà un filu chì cunnessa u rack di metallo, hè più sicura è più faciule da operà. Prima spugliata, a rimozione di ruggine opera à grande velocità è fili intrecciati à anguli diversi per rimuovere a ruggine in superficie.

First wire drawing process

Primu disegnu:

A materia prima messa in a macchina, è disegnu à u diametru di u filu diversu. A scatula hà una polvere di metallo spazzolatu, quandu u funziunamentu di a macchina, u filu di ferru coperto in polvere di metallo. Ogni tamburu hà una putenza diversa. A gamma hè 7.5-15, 22-37, ecc.

 first wire drawing with powder

I dettagli di a macchina di disegnu. Ogni tamburu diventa di più in più magru.

draw wire detail

Disegnà u filu di ferru serà raccoltu quì. Se avete bisognu di un diametru di filu più finu, pudete mette u filu in a macchina di novu.

collect iron wire

Secondu disegnu:

drawing wire agian

Diventate a stampa sopra, circa 25 kg / rotulu è altri imballaggi.

after drawing iron wire

Quandu hè tracciata a materia prima à u diametru di u filu diversu. Cumu si mostra sottu.

wire diameter

3. Chì materiali sò aduprati per fà a muffa in questu prucessu?

(1) Quandu u metalu hè tiratu fora, u muffa di filu continuerà à purtassi.

(2) Per questa ragione, sò fatti di materiali duri cume l'acciaiu legatu, u carburu di tungstenu è ancu u diamante.

(3) In un passu, l'area di sezione trasversale hè ridutta di circa 10-20%.

4. Cosa hè a ricottura di i prucessi?

A ricucitura hè un prucessu di trattamentu termicu chì implica u riscaldamentu di u materiale sopra a so temperatura di ricristallizazione è poi u rinfriscamentu torna à a temperatura ambiente. A fase di raffreddamentu di i materiali ferrosi (cum'è l'acciaiu) hè più lenta di quella di i materiali non ferrosi (cum'è l'ottone è u ramu) per impedisce chì u metallu si crepi o diventi fragile.

Parechji prucessi di trasfurmazione di metalli aumentanu a durezza di u materiale, ciò chì rende più difficiule di compie operazioni di fabricazione successive. A ricusazione pò migliurà a duttilità di u materiale è riduce a so durezza, per ottene una migliore formabilità è praticabilità. Queste qualità sò essenziali per parechje applicazioni di fili.

U prucessu di fabricazione di a linea di ricottura hè u seguente:

1.Use steel (generalmente azzaru à pocu carbonu) per formar filu

2. Scaldate u filu à una temperatura superiore à u puntu di cristallizazione di u sustratu ma inferiore à u so puntu di fusione

3. Rinfriscà gradualmente u materiale riscaldatu finu à u so puntu di cristallizazione

4. Oliu per prevene a ruggine è facilità a distribuzione meccanica (per e linee nere di ricottura)

Sottu hè un ritrattu di i travagliadori chì si preparanu per a ricottura è u fornu di ricottura.

annealed furnace

anneled iron wire

5. Cume aduprà un furnace per fà u filu anneritu neru?

  • A prima volta quandu hè aduprata, deve esse preriscaldata è secca. Scaldate à 350 gradi, scuperti, è asciutti per 3-5 ore. 600 gradi per trè ore. Mette u filu di ferru in u fornu di ricucitura.
  • Copre u coperchio di u fornu, mette a temperatura à 850 gradi (a temperatura di i diversi diametri di u filu varierà). Ajuste a corrente à circa 200 amperi (valore raccomandatu) è brusgià per 5-7 ore.
  • Allora levate a pignatta da u fornu è piazzate In u pozzu d'insulazione, hè naturalmente raffreddatu à 200 gradi. Pudete piglià a seta fora di u tank.
  • U tempu di ricottura pò esse cronometratu, è u tempu raccomandatu hè di circa 6 ore. (A temperatura hè alzata per 3 ore, a temperatura costante hè 3 ore, è a temperatura hè calata per 2 ore.
  • Mette a vescica di u fornu in a fossa di preservazione di u calore per riduzzione naturale è raffreddamentu per circa 10 ore.
  • Hè citatu chì a cupertura di u fornu hè aperta in a fossa di u filu per rinfriscà è u filu hè scaricatu.

Nota: Fundazione di a fossa, guida, acquistu di fili è cavi da solu

A foto chì mostra: mette u filu tiratu in u fornu di ricusazione.

annealed iron wire process

 


Tempu di posta: Ott-22-2021